Pričamo o vodi

Postoji li najbolje vrijeme za ispijanje vode?

Postoji li najbolje vrijeme za ispijanje vode?

Neophodno je piti dovoljne količine tekućine dnevno, ali postoje doba dana kada naše tijelo treba više vode nego inače. Uzimanje vode u pravo vrijeme ujedno može imati višestruko pozitivne posljedice na naš organizam.

Čaša vode na tašte

Prvo što trebate učiniti kad se probudite je popiti čašu vode. Naše tijelo ujutro traži vode kako bi izbacilo toksine koji su se naslagali kroz noć. Voda pokreće naš organizam i priprema ga za novi dan. Stoga popijte vodu na prazan želudac, a tek potom obavite jutarnju higijenu i krenite s pripremom doručka. Za najbolji je učinak potrebno pojesti doručak pola sata nakon popijene čaše vode.

Osjet gladi je često znak dehidracije

Dobra je opcija piti vodu kad osjećamo potrebu za hranom jer možda smo zamijenili nedostatak vode za glad te nam se zbog dehidracije čini da smo gladni. Također nemojte piti vodu uz obrok nego tridesetak minuta prije konzumiranja hrane. Pijenjem vode prije obroka pripremate organizam za hranu koja slijedi. Probavni se sustav budi, usta se vlaže, čiste se okusi koji su ostali od prijašnje hrane ili pića, pobuđuju se okusni pupoljci i želudac je spreman za novi obrok. Ujedno će vam voda ispuniti želudac pa nećete pojesti više nego što trebate. S druge strane, pijenjem vode uz hranu razrjeđuju se enzimi koji pomažu u pravilnoj probavi i funkcioniranju probavnog trakta te se posljedično može javiti nadutost i ostale probavne smetnje.

Jedan od prvih znakova dehidracije je umor, stoga osjetite li iscrpljenost u bilo koje doba dana, popijte vodu koja će vas razbuditi.

Prije samog odlaska na spavanje ipak čašu odložite

Međutim, postoji vrijeme kad nije poželjno piti previše vode, a to je neposredno prije odlaska na spavanje jer će nas potreba za obavljanjem nužde buditi tijekom noći i remetiti nam san. Stoga je najbolje prestati piti vodu nekoliko sati prije lijeganja u krevet. Ipak, ako se probudite u noći sa suhim ustima te osjećate žeđ, svakako popijete vodu jer možete dehidrirati od disanja i pretjeranog znojenja tijekom spavanja.

Naravno, uvijek je bolje izabrati vodu iz EVA filtera.