Pričamo o vodi

Kako tijelo dodatno hidratizirati tijekom ljeta

Kako tijelo dodatno hidratizirati tijekom ljeta

Vrijeme je godišnjih odmora i dobar dio kontinentalaca već se uputio u pravcu mora. Svi znamo koliko je važno uzeti sa sobom kremu sa zaštitnim faktorom koja će štititi kožu cijeloj obitelji od štetnog sunčevog zračenja. Hidratizirana koža je snažnija i izdržljivija.

No, ponekad zaboravimo da izloženost suncu izvlači iz kože vlažnost, što pak može uzrokovati opekline bez obzira koristimo li kremu za sunčanje, a također može uzrokovati pahuljast i rožnat izgled kože. Drugim riječima, to bi značilo da je dio problema u nedostatku vlažnosti unutar organizma.

Zato u nastavku s vama dijelimo nekoliko savjeta kako tijelu osigurati dovoljno hidratacije i u onih najtoplijih dana tijekom ljeta.

Je li 8 čaša tekućine dovoljno?

Već i vrapci na grani znaju da liječnici preporučuju dnevni unos tekućine od oko 8 čaša. I toga se više-manje pridržavamo svi koliko je to moguće. No, ono što ne znamo je da taj unos treba povećati pijemo li puno kave ili bilo kakvog alkoholnog pića, budući da se radi o diureticima, tekućinama koje potiču dodatno izbacivanje vode iz naših tijela.

Jedite vodenasto voće

Osim što je voće samo po sebi zdravo i pomoći će nam da unesemo dovoljnu količinu vlakana i vitamina, važno ga je jesti i zbog hidratacije. Dinja, lubenica i kokosovo mlijeko mogu vas zasladiti na plaži tijekom ljetnih dana i nahraniti stanice, što će pozitivno utjecati na očuvanje starih i rast novih stanica. Naime, koža vodu mora zadržavati u svojim dubljim stanicama kako bi se mogla revitalizirati i zadržati svježinu te sporije starjeti.

Izbjegavajte klimatizirane prostorije

Kada ste u klimatiziranim prostorijama, pobrinite se kožu zaštititi odjećom. To pravilo shvatite osobito ozbiljno ako se vozite u autu ili zrakoplovu. Naime, klima izvlači vodu iz naših tijela i tako isušuje našu kožu.

Jedite avokado, bademe, krastavce, bobičasto voće…

Da biste smanjili negativan utjecaj sunca i spriječili štetu, pojačajte prehranu hranom bogatom antioksidansima. Kelj, rajčica, avokado, bademi, tikvice, krastavci, jagode i borovnice sada postaju poželjne namirnice. Ne samo da ćete smanjiti upale nego ćete i spriječiti dehidraciju. Pitate se kako ih pojesti u velikim količinama? Predlažemo da ih izblendate u ukusne i zdrave kašaste sokove, tako zvane smoothieje. Tako ćete u samo 5 minuta dobiti zdravi i brzi obrok, a uz to ćete se fino hidratizirati.

Voda je zakon

Visoke temperature i boravak na otvorenom potiču unutarnju dehidraciju koja može uzrokovati glavobolju i vrtoglavicu! Zato ne zaboravite piti što više vodovodne vode. Sumnjate li u njezinu kvalitetu ili vam se ne sviđa okus metala ili klora koji možda osjećate, filtrirajte je pomoću EVA filtera za vodu.