Pisani prigovor korisnika

Sukladno čl. 10. st. 1.-3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), obavještavamo korisnike da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti poštanskim putem na adresu:

AKVILIA UNIO d.o.o.
EVA Zagreb
Puževa 11
10 000 Zagreb

ili poslati putem e-maila na: podrska@eva.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju preko EVA pozivnog centra: 01/777 36 56